Επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης

with Χωρίς σχόλια

Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας καθώς και τα «μετρήσιμα» προσόντα, αποδείχτηκαν, σε ορισμένες περιπτώσεις, πολύ λίγα για να προσπεράσουν το βασικό κριτήριο της κομματικής πιστοποίησης, προέλευσης, καταγωγής ή ακόμα και συμπάθειας των υποψηφίων για τις θέσεις των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που αποτυπώθηκε στις βαθμολογίες των συνεντεύξεων.

Ο έλεγχος της διοίκησης της εκπαίδευσης – Μέρος 2ο . . . 3ο . . . κλπ.

with Χωρίς σχόλια

Για μια ακόμη φορά τους τελευταίους μήνες, η εκπαιδευτική κοινότητα παρακολουθεί, σε καθημερινές σχεδόν συνέχειες ενός κακογραμμένου σίριαλ, τη στοχευμένη και οργανωμένη προσπάθεια της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να ελέγξει πλήρως το διοικητικό μηχανισμό της εκπαίδευσης.

Α΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών

with Χωρίς σχόλια

Την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015, με καθυστέρηση ρεκόρ στην ιστορία της εκπαίδευσης, ανακοινώθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η πρόσληψη των πρώτων 2.579 αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών.

Εικόνα “διάλυσης” παρουσίασαν τα σχολεία

with Χωρίς σχόλια

Η εικόνα που παρουσίασαν τα σχολεία της χώρας την ημέρα του Αγιασμού ήταν καθόλα απογοητευτική και επιβεβαίωσε με τον πιο εμφατικό αλλά και δραματικό τρόπο την πλήρη ανικανότητα και ανεπάρκεια όλων όσοι είχαν την πολιτική ευθύνη στο Υπουργείο Παιδείας από τον Ιανουάριο του 2015.

Στο διχαστικό δημοψήφισμα απαντάμε: ΝΑΙ στην Ελλάδα

with Χωρίς σχόλια

Καταφεύγουν σε ένα ψευδεπίγραφο και παραπλανητικό δημοψήφισμα που θα τους δώσει διέξοδο διαφυγής μετά το «ναυάγιο» των διαπραγματεύσεων, παραμένοντας εγκλωβισμένοι στις εμμονές και στις ιδεοληψίες που τους διακατέχουν.

Σύστημα διορισμών – Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας

with Χωρίς σχόλια

Λίγες μόλις ημέρες πριν από τη λήξη του σχολικού έτους κι ενώ θα έπρεπε να προγραμματίζονται οι λεπτομέρειες για την ομαλή έναρξη του επόμενου, η αβεβαιότητα, η αναστάτωση, οι αλληλοσυγκρουόμενες εξαγγελίες και η παντελής έλλειψη στοιχειώδους σχεδιασμού και προγραμματισμού είναι τα κυρίαρχα στοιχεία της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

1 12 13 14 15 16